vineri, 24 octombrie 2008

Brrr....


Brrr...era mai cald la metrou decat este afara in atmosfera complet uda. Tremur...totusi mi se pare interesant fenomenul de a tremura (desigur ca gandindu-ma la asta uit de faptul ca mi-e frig) deoarece parca este o forma a corpului de a-ti arata ceea ce tu ai observat deja sau nu : faptul ca este frig. In fine, cred ca voi innebuni complet daca mai vad inca o data la metrou la acele televizoare nou-noute reclama la pasta de dinti Blend-A-Med 3D White Luxe sau la Gillete Fusion sau la Milenium Bank si alte prostii.

Astazi m-am trezit fix la 8:27, desi imi programasem ceasul desteptator de la telefon sa sune la 8:33. Ador sa observ perspicatatea corpului meu care stie cam pe la ce ora ar trebui sa se trezeasca. Profitand din plin de cele 6 minute neprogramate, am ales sa deschid geamul si sa privesc pur si simplu cerul...Hmmm...cam innorat si usor cenusiu pentru gustul meu.



De asemenea, il vad pe motanelul meu, Toto, cum ma priveste furios, parca reprosandu-mi pentru a nu stiu cata oara faptul ca iar mi-am pus ceva caiete pe pervazul de pe interior. Pacat ca nu stie ca nu le pun ca sa-l supar, ci chiar pentru binele lui pentru ca incerc sa-l dezobisnuiasca sa mai doarma acolo. Si incerc acest lucru pentru ca odata era geamul deschis si el dormea acolo si sprijinandu-se de plasa,aceasta s-a deschis si el ar fi putut sa cada, ceea ce m-a speriat grozav :D Am crezut ca voi adormi in ora de latina, noroc ca ora dureaza doar 50 min. Ar trebui sa ma apuc de bagajel, caci maine plec in excursie...uneori e bine sa mai iesi putin din rutina zilnica...:)

Niciun comentariu: