marți, 7 octombrie 2008

Dependenta de net si de imbratisari


ATENTIE! Acest articol a fost scris cu o zi in urma...acum am net slava Domnului.

As fi vrut sa nu fiu nevoita sa scriu acest articol, dar iata-ma in fata faptului implinit. Nu am net! O seara fara net e o seara pierduta: nu pot sa blogaresc, sunt obligata sa wordesc si in ziua in care voi avea net sa pastuiesc pe blog. As vrea sa pot sa ma uit pe hi5, poate mi-a mai lasat cineva vreun comentariu, sa stau pe mes, astfel avand posibilitatea sa comunic cu trifoii mei sau sa verific daca EL este online (Vero stie), sa imi iau vreun film sau sa caut ceva pe net. Din pacate, niciuna dintre aceste actiuni nu sunt prea realizabile acum.:( Cred ca ma voi multumi sa fac tema la mate si apoi sa pictez ceva. Daca sunteti cuminti poate va arat si voua. :P
Am citit ceva zilele trecute (unora dintre voi deja v-am impartasit), ceva care mi-a atras atentia (mare lucru) : “Ai nevoie de 3 imbratisari pe zi pentru a supravietui. Dar 15 ti-ar fi suficiente!” B. Tanner. Sper sa va foloseasca si voua la ceva si sa va faca ceva mai fericiti. Eu am primit astazi 11 imbratisari. Yeeee! Desi 1 dintre ele a semnificat cat 10 ;)) (Vero stie again ). De asemenea, l-am salvat pe trifoiul Costi care era la ananghie neprimind nicio imbratisare astazi, eu l-am imbratisat de 2 ori si Vero o data. Good job, Vero! Hey! Tu de cate ori ai fost imbratisat azi? :)

Niciun comentariu: