duminică, 12 octombrie 2008

Iubire in bule de spumant


Nu stiu daca faptul ca azi m-am intepat intr-o urzica mi-a alterat creierul ( o scurta escapada de o zi la munte )sau pur si simplu sunt o fire mai iubareata, caci tind sa vad iubire in cam toate lucrurile. De exemplu, astazi am vazut-o in timp ce faceam baie. Am turnat niste spumant in cada si am dat drumul la apa, intre timp am inceput sa ma dezbrac, iar spuma parfumata sa se contureze frumos. Nerabdatoare, ca de obicei, am intrat repede in cada plina deja cu spuma si urmatorul instinct a fost sa ies imediat afara (apa era prea fierbinte), dar nu puteam caci eram plina de spuma, asa ca am dat drumul la robinetul de apa rece pentru a mai echilibra temperatura apei (exact ca intr-o relatie daca te arunci cu capul inainte fara sa verifici inainte "apa", iar primul instinct este sa parasesti relatia, fara sa incerci "sa dai drumul la apa rece").



Asa...apoi am ascultat cum se dizolva spuma cu un sunet destul de enervant as spune, astfel ca m-am afundat in apa si cu urechile si am inchis ochii (in sfarsit, ceva liniste). Cand am iesit la suprafata mai era cam jumatate din spuma initiala, aceasta inca sfaraind grozav. Am privit-o pana a disparut complet si apoi am incercat sa agit apa pentru a reaparea spuma...nu m-am ales decat cu cateva bule ratacite, parca spuma pur si simplu nu mai voia sa apara. (din nou, similitudinea cu o relatie..."spuma" initiala este fabuloasa, doar ca face un zgomot cam enervant; daca o ignori(deci intri cu capul in apa), aceasta va cam diparea; apoi daca o neglijezi complet (privesti cum se dizolva) aceasta va disparea si oricat vei incerca sa obtii aceeasi spuma initiala din aceeasi relatie nu vei izbuti) Apoi iesi din cada, cam sifonat si dezamagit de disparitia "spumei", dar si increzator, caci poate saptamana viitoare faci din nou o baie cu "spuma" desigur daca iti permite timpul.

Niciun comentariu: