joi, 25 septembrie 2008

Seara de septembrie



Afara ploua cu galeata si totusi, nu cu o galeata indeajuns de mare pentru a se inunda orasul si a fi scutiti de scoala.
Sa vedem...
-tema la engleza - Verificat
-tema la franceza - Verificat
-citit la latina - Verificat
-m-am spalat pe dinti - Verificat
-am avut grija de acneea mea aflata in stadiu mai mult sau mai putin incipient - Verificat
-m-am imbracat in pijamaua albastra cu norisori albi in care ma simt perfect ( o puteti vedea in imagine :X )- Verificat
Ce as mai avea de facut? A! Gata, stiu ! Sa blogaresc - una dintre actiunile preferate in ultimul timp - (acum) - Verificat

Ce a fost odata? A fost un fir de par prins de scalpul meu. Il purtam cu mine pretitundeni, fireste, in minte si in suflet, nefireste. Si intr-o zi iata-l ca s-a desprins poate chiar fara sa-si dea seama, de fapt. Iata ca durata lui de viata se sfarsise. De ce a renuntat asa usor ? De ce nu s-a tinut bine? L-am gasit pe umarul meu stang si mi-a parut asa de rau sa renunt la el asa ca l-am lipit la loc, am incercat sa sudez din nou acea legatura unica. Am reusit, dar dupa o vreme el a renuntat din nou. Abia atunci m-am observat pe mine si, mi-am dat seama ca acel fir de par lipit la loc imi facea rau, si inca cum. Atunci, dupa lungi confruntari cu mine insami am renuntat la el. De atunci, ma simt mult mai bine fara el si nu as da inapoi aceasta decizie. Odata, un prieten, C. mi-a spus ca nu ar trebui sa-mi fie frica sa traiesc. Iar acum ii dau dreptate si sunt intr-adevar convinsa ca NU mi-e frica sa traiesc, ci din contra. Sunt puternica, stiu ce vreau si nu mi-e frica sa arat asta, DAR ( pentru ca mereu exista un DAR, sau o persoana care sa spuna "Da, dar...") o arat doar cui VREAU.
Ce a ramas acum ? Franturi, amintirile stadiilor de crestere al firului de par.

P.S. Oare stie cineva ce semnifica "firul de par" ?
Va rog sa ma anuntati negresit daca ati inteles semnificatiile acestui text :D . Va multumesc!

Niciun comentariu: