sâmbătă, 27 septembrie 2008

Melodie lina in suflet



Am primit o melodie senzationala de la unul dintre trifoii mei cu 4 foi preferati, dar ce tot spun? Toti trifoii mei cu 4 foi sunt preferati. Este incredibila si nu pot decat sa-i multumesc pentru ca mi-a impartasit-o. Ata de trista si totusi atat de frumoasa in acelasi timp, ma determina sa o ascult la infinit, incep sa cred ca este malefica si creeaza dependenta. Numai pe mine ma pot apuca scrierile pe la ore atat de tarzii ca aceasta. Si ce daca ? Sunt frustrata , iritata , dar in acelasi timp calma si impacata cu mine insumi. De ce unii pot traii fericiti in prostia lor fara ca nimic sa-i tulbure, iar altii, care constientizeaza lumea din jurul lor si brusc incep sa fie pur si simplu bombardati cu tot felul de probleme fizice, chimice, spirituale etc. Nu stiu. Poate asa e decurgerea fireasca a lucrurilor. Eu vreau sa urmez fiecare etapa normala, desi uneori nerabdarea si curiozitate ma incurajeaza sa trec mai departe. Cam atat pentru seara asta, e timpul pentru somnicul necesar.

Aveti grija de trifoii vostrii cu 4 foi ! Apreciati-i ca sa nu-i pierdeti si daca inca nu-i aveti, cautati-i bine ! Succes in gasirea lor ! Eu ii pup pe totii trifoii mei , se stiu ei care sunt.

Niciun comentariu: