marți, 6 ianuarie 2009

Ieri. Azi. Maine. Joi.

A 35-a postare din istoricul blog-ului, prima pe anul acesta :) 6 ianuarie - mai sunt doar 7 luni pana la cea de-a 17-a aniversare a mea. Ma emotioneaza asta.
Iata ce mi-a aratat un trifoi:

* You were born on a Thursday.
* Your star sign is Leo.
* Your birthstone is Peridot.
* The season was Summer.
* You were born in the Chinese year of the Monkey.
* The US President was George H. W. Bush (Republican).
* The UK Prime Minister was John Major (Conservative).
* You are 16 years 5 months 0 days old.
* It is 212 days until your next birthday.
* In dog years you are 112 years old.
* You are 5,997 days old.
* You are approximately 143,947 hours old.
* You are approximately 518,210,507 seconds old.

Acum inteleg de ce in zilele de joi ma simt cel mai bine. Uneori mi se pare ca lumea ar fi mult mai frumoasa daca ar fi joi in fiecare zi. ;))
Am trait aproape 6000 de zile pe acest Pamant. Totusi am impresia ca e foarte mult si ca nu-l cunosc prea bine. Trebuie neaparat sa ma ocup de asta in viitorul apropiat. :D Momentan "Ion" ma ia la pumni disperat ca nu primeste zestrea, iar "Maitreyi" imi vorbeste de copacul ei iubit...

Niciun comentariu: