joi, 29 ianuarie 2009

20 ianuarie 2009

...toata ziua de 20 am avut asta in minte si totusi in seara aceea am fost prea obosita ca sa scriu...

"Iata Muschi. Azi e prima zi cand ai iesit in lume dupa ce ne-am cunoscut. In antecedenta iesire te aflai intr-o cutie goala de sentimente indreptandu-te impreuna cu mama si tata catre casa mea. Acum stai incantata in husa in spatele meu. Asa! Cam ce ai vazut? Ai vazut pustietatea dintre cele 2 blocuri aproape surori, globuletele de Craciun inca atarnate in intersectie si patiseria din colt de langa iesirea de la metrou, la care trebuie sa urmaresti cu atentie cu o seara inainte ce produs s-a epuizat. Astfel, a doua zi de dimineata stii sigur ca acel produs e proaspat. Ce noroc! Azi e ziua Dobrogenelor. Tocmai le-a scos din cuptor. "-Doua dobrogene, va rog."
- Vrei si tu, Muschi?
- [...zZz...] !?
- Vai! Ce nesuferita esti! ;)) Auzi si tu: ti-e prea somn ca sa mananci...

...metrou...
[she`s sleeping]...
Uf! Vreau si eu sa stau intr-o husa si sa ma tina cineva in spatele sau si sa ma simt atat de protejata incat sa adorm...

...cor...
- Ce bine-mi pare! Te-a trezit Popescu acordandu-te ;))

...scoala...
- Hei,Muschi! Cum ti se pare scoala mea?
- [yawning]...cam plina de adolescenti complexati si agitati si zgomotosi, care nu ma lasa sa dorm!
- You`re funny! :))"

Niciun comentariu: