miercuri, 25 februarie 2009

un Eu...



Zambet jucaus al degetelor...

Sunt Eu. Esti Tu. Am fost Noi? As vrea sa scriu. N-as vrea, dar am plans. "Zmeul" e de vina, caci a zburat.
Am ajuns acasa. Mi-ai lipsit, Muschi. Ti-am simtit corzile infipte in degete toata ziua. Ma imbratisai cu atata ardoare incat nici eu nu mai voiam sa-ti dau drumul. Nu voiam sa cazi...
Daca-as musca dintr-un mar el si-ar aminti apoi de mine?
Exista oameni care sunt frumosi cand plang?
O tigara aprinsa stinge un dor pentru unii.

carbune negru...mar rosu...praf de iubire...

Suntem doar 2 straturi de oja si nimic mai mult. Unul principal si altul dat mai cu grija caci acela se vede. Paleta de culori este bogata, iar noi le adoptam pe cele mai ciudate pentru a soca, impresiona etc. Eu vreau o culoare ce nu exista. Nu vreau sa fie ciudata. Vreau doar sa fie a mea...

Un comentariu:

Septimia spunea...

aaaaa...mergi la nationala la latina?si eu:D